torstai 12. marraskuuta 2015

Itsearviointi, toinen jakso, syksy 2015


Toisessa jaksossa olemme opetelleet paljon erilaisia hoitoja, kuten haude- ja laserhoitoa. Olemme opetelleet myös intialaista päähierontaa.

Mikä oli helpointa ja mikä vaikeinta hoitopalveluissa?
- Helpointa oli tehdä asiakasanalyysi. Hankalinta oli löytää oikeat hierottavat kohdat intialaisessa päähieronnassa.

Mihin asioihin olen hoito-osaamisessani tyytyväinen? Mihin en ?
- Hoitojen tekemisestä on niin pitkä aika, etten millään muista missä olisin onnistunut erityisen hyvin tai huonosti.

Millaista palautetta olen saanut luokkatovereilta ja asiakkailta pesu- ja hierontaotteista, työn sujuvuudesta sekä asiakkaan huomioimisesta koko palvelutilanteen ajan?
- En muista tarkasti minkälaista palautetta olen saanut luokkatovereilta, mutta en muistaakseni ole saanut ainakaan negatiivista palautetta. Olen siis varmaan onnistunut hoidoissa ihan hyvin.
Topissa asiakkaat sanoivat, että minulla voisi olla napakammat otteet hiusten pesussa, joten olen kiinnittänyt asiaan nykyään huomiota ja parantanut otteitani.

Mikä hoidoissa minua nyt kiinnostaa eniten?
- Olaplex-hoito. Olen kuullut sen olevan hyvä ja tehokas, ja haluaisin oppia tekemään sen.

Arvioisin osaamiseni arvosanaksi 2, eli hyvä. Olen onnistunut koulutöissä hyvin, mutta en kuitenkaan omasta mielestäni ole täydellisyyttä lähentelevän kiitettävän arvoinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti