sunnuntai 1. marraskuuta 2015

Työssäoppi, ensimmäinen viikko

Olen työharjoittelussa Salon Fix Me -nimisessä kampaamossa.
Työnkuvaani kuuluu pääasiassa paikkojen siistiminen ynnä muut "hanttihommat", mutta teen myös siistimis- ja tasoitusleikkauksia, ja hiusten pesua asiakkaille 10 euron hinnalla.



Pääsin tällä viikolla jo leikkaamaan parit hiukset, sekä miesten että naisten. Olen myös pessyt työntekijöiden asiakkaiden hiuksia. Tein torstaina myös hiusten vaalennusta työntekijän valvonnassa ja opastuksessa.

Olen seuraillut myös paljon vierestä kun työntekijöillä on ollut asiakkaita. Työt ovat pääsääntöisesti olleet leikkausta ja värjäystä.
Tällä viikolla olen oppinut paljon uutta. Olen oppinut leikkaamaan miesten hiuksia paremmin, miten hiusväri levitetään ja saanut käsitystä kuinka väri sekoitetaan, miten sävytettä käytetään, kuinka ajanvarauksia otetaan vastaan, ja ylipäätänsä kuinka kampaamossa työskennellään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti